jomati.reismee.nl

Lovina, snorkelen en dolfijnen

Inmiddels zijn we dus in Lovina beland.Tim reisde weliswaar nog wat ziekjes, maar we zijn er gekomen.

We reden het pad op wat naar ons hotel liep en we vreesden het ergste. Wat een donker en vies pad.Maar....aan het einde van het pad troffen we een waar paradijs.Wat ligt dit hotel er mooi bij zeg. Hele mooie ruime kamers, een supermooie tuin en een heel mooi zwembad en zo na een paar dagen kunnen we ook wel zeggen perfekt eten.Er zitten allerlei mooie, leuke beesten en beestjes en ook voor Tim zijn er hier verschillende vriendjes om mee te spelen.We hebben inmiddels al 2 keer gesnorkeld en vanochtend zijn we naar de dolfijnen wezen kijken.

De eerste snorkeltocht was voor mij niet zo'n succes, want zodra de man de motor van de boot uitzette, voelde ik mijn maag al omdraaien. Ik dacht er vanaf te zijn door snel in het water te springen, maar de zee was nogal wild dus daar draaide mijn maag lekker verder.En je raad het al, ja hoor miep kotste alles er weer uit... Joost en Tim vonden het niet erg, want mijn kots trok allerlei vissen aan en zij konden ze dus goed bekijken.Ik dacht bekijk het maar en heb me weer terug naar de wal laten brengen.

De tweede snorkeltrip ( ja ik blijf proberen) heb ik 2 pillen genomen en deze snorkeltrip hebben we dan ook allemaal goed doorstaan.Dit keer gingen we naar een eiland voor de kust en daar ligt een groot koraalrif.Het is een bekende duikersplek en ook prachtig om te snorkelen. We hebben dan ook veel mooie vissen gezien en ons prima vermaakt.

Vanochtend zijn we dusnaar de dolfijnen wezen kijken. En wat was het mooi.We hebben echt heel veel dolfijnen gezien, ook naast de boot en voor de boot uitzwemmend, het was echt geweldig. Het waren er echt heel veel.Ik zou zeggen kijk even naar de foto's.

Fiona : zo te horen hebben jullie ook een topvakantie gehad, lekker hoor.Helaas kunnen we niet op jullie reacties reageren, dat lukt op een of andere manier niet.We blijven nu nog een dag hier en op zaterdag vertrekken we naar de volgende bestemming : Candi Dasa.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!