jomati.reismee.nl

Surf dude's en Sanur

Hallo Allemaal,

Inmiddels zijn we naar ons laatste hotel verhuisd.Het einde raakt helaas inzicht, maar we genieten nog vollop.

In Seminyak hebben we eigenlijk niet veel gedaan, alleen maar aan het strand gezeten.Het strand is daar redelijk mooi en heel breed en de golven zijn enorm.De zee kan daar ook heel gevaarlijk zijn en je mag dan ook maar op bepaalde tijden daar zwemmen of surfen. Op andere tijden wordt je door de lifeguards uit het water gehaald als je te ver gaat.Op de tijden dat het kon zijn de surfdude's (joost en tim) wezen surfen.Tim op een bodyboard en Joost op een echt waveboard. Op de foto kun je ze zien. Wat zijn ze mans.Tim deed het aardig, maar Joost kwam er achter dat wavesurfen toch best lastig is.De golven zijn af en toe echt een paar meter hoog en de branding enorm.Maar het waren leuke dagen en na 3 nachten in Seminyak zijn we naar Sanur verhuisd.

We zitten nu in een mooi complex bestaande uit een grote villa met daarnaast 3 appartementen.Wij zitten in zo'n appartement, wat dus een hele grote kamer is met mooie grote badkamer en een buitendouche. Je kunt hier douchen in de natuur, maar ook binnen als je wilt. Best grappig.Er zit hier verder een familie met opa en oma en vier kinderen waar Tim lekker mee speelt.Prima dus allemaal.

Vandaag gaan we samen met de familie naar het Waterbompark.Dat is een groot waterpark met allemaal waterattrakties. Ze hebben er glijbanen, waar je 70 km per uur vanaf kunt gaan, maar ik denk dat ik die maar oversla.

Jullie horen nog wel hoe het is geweest.

groetjes de Jomati's