jomati.reismee.nl

Waterbombpark en shop till you drop

Hallo Allemaal,

Nou we zijn in het waterbombpark geweest.

Het was erg leuk en vooral Tim had de dag van z'n leven.

Hij is van alle attrakties meerdere malenaf geweest. Joost ook en zelf heb ik de smash down ( zeer stijl) en de trechter (draaikolk) maar overgeslagen.

Het was wel een mooi park en leuk voor jong en oud.

Verder hebben we gisteren een shop trip gemaakt.

Via de eigenaar van het hotel kregen we de tip om naar een plek op Bali toe te gaan, waar je alle souvenirs die op het eiland te krijgen zijn kunt kopen, tegen business prijs. Er komen geen toeristen, alleen zakenmensen en nu wij dus.......

En dat hebben we geweten..... van 10 tot 2 zijn we aan het shoppen geweest en hebben we minstens 1 extra koffer gevuld. Wat een prijzen en wat een aanbod. Ongeveer 5 kilometer lang aan beide kanten van de weg winkels en nog eens winkels.

We hebben zoveel moois gezien wat je helaas ook niet mee kunt nemen omdat het te zwaar is of te groot, maar evengoed hebben we genoeg gekocht.

Verder hebben we de dag ook nog gevuld met een mooie wandeling met mooie uitzichten en we hebben 's avonds een Kecak dans bezocht.

Dat wordt ook wel de apendans genoemd. Tim vond het erg leuk en mocht daarna ook nog met 2 danseressen op de foto.

De zaal zat vol met japanners en wij ( eigenlijk alleen ik ) waren de enige blanken. En dat was kennelijk ook een attractie, want er werd mij ook gevraagd of ik samen met Tim en wat japanners op de foto wilde. Hahaha.

Sta ik binnenkort dus in een japans fotoalbum.

Nog anderhalve dag te gaan en dan is het weer voorbij helaas.

Vandaag en morgen nog even wat bijkleuren op het strand en dan zijn we klaar voor vertrek.

Ik denk dat dit mijn laatste verhaal vanaf Bali is, dus allemaal,

Tot in Nederland !!!

De Jomati's

Reacties

Reacties

vera

genoten van die mails die ik heb gehad! Dank.
Hoop dat er geen extra vliegtuig ingezet moet worden???
Reken erop dat het hier allemaal duurder is!! Dus heb je in feite verdiend!! (ha,ha) groet en welkom thuis

Jan en Annie

Wat heerlijk toch dat jullie zo genoten hebben Helaas aan alles komt een eind.Jullie terffen het want het wordt hier in het weekend zo'n 25 a 26 graden,dus kunne jullie je kleur houden.Jan is op zoek naar een aanhanger voor al jullie bagage(geintje) Wij wensen jullie een goede reis en tot Vrijdag(we wachten jullie telefoontje af,hoe laat we in Alkmaar moeten zijn. Liefs Jan en Annie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!