jomati.reismee.nl

Weer thuis !!!

Nou, gisterenochtend weer vroeg teruggekomen.We hebben een vlotte reis gehad en redelijk kunnen slapen.We hadden een extra tas mee terug ivm alle aankopen. We hadden de zware dingen zoveel mogelijk in de handbagage gestopt en we hebben dus flink moeten sjouwen.De handbagage mag 5 kg per stuk wegen en we hebben er eentje even op de weegschaal gezet. Deze woog dus 17 kg !!!! De rest hebben we maar niet meer gewogen haha.Gelukkig keken ze nergens naar en is alles dus goed verlopen.

We hebben wel last van een flinke jetlag, want we lagen om half 7 gisteravond al in coma op de bank.Zonder eten naar bed gegaan en vanochtend om kwart over 3 riep Tim al dat hij wakker was en niet meer kon slapen.We hebben 'm nog een uurtje laten liggen, maar om half 5 waren we allemaal klaar wakker en op.Om 5 uur zaten we aan het ontbijt.Maandag moeten we weer aan het werk dus hopelijk zijn we dan al een beetje bijgekomen.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en we maken zeker een mooi boek, plus een mooie film, die jullie nog wel te zien krijgen.

En tot de volgende reis dan maar......

groetjes de jomati's

Reacties

Reacties

Conny

Welkom thuis, blij dat jullie weer heelhuids terug gekomen zijn.
Jullie hebben mooi weer meegenomen.
Tot ziens,
Groetjes, Conny

Fiona

Hoi Jomati's,
Welkom thuis weer in Nederland, een niet eens onaardig weer.
Rob en ik zijn al 2 dagen naar het strand geweest! En dat in Nederland...
Nou werk ze weer maandag, dat zal wel even tegenvallen. Wij bellen, mailen gauw weer om wat af te spreken om jullie verhalen te horen en eventueel weer en potje pokeren, wij moeten de pot weer spekken, ja het is nu weer op naar de wintersport haha. Groetjes Fiona en rob en kids

jan jaap

Hallo,

Ik ben zo vrij jullie te benaderen. Ik ben bezig met het zoeken oor een reis naar Bali. IK heb genoten van jullie verhalen. Ik kwam per ongeluk op jullie site terwijl ik op zoek was naar informatie over het waterbombpark. Ik zou graag meer willen weten over jullie reisorganisatie. en wat tips krijgen over bijvoorbeeld het shoppen ;-). Ik hoop dat jullie contact met me willen opnemen. Ik ben te bereiken op jjniediep apestaart hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!